NOWOŚCI W FIRMIE :

 

BARDZO DUŻE RABATY
DLA HURTOWYCH ODBIORCÓW NIESORTU ANGLIA D2D, CREAMU  & OUTLETU !

SPECJALNE RABATY
DLA SIECIOWYCH ODBIORCÓW NIESORTU ANGLIA D2D CREAMU  & OUTLETU JUŻ OD 2 WORKÓW lub KARTONÓW !
( NEGOCJACJE CEN TYLKO NA MIEJSCU W SIEDZIBIE FIRMY DORTEX)

NOWOŚĆ – Outlety Dostępne od
20-25kg
ZAWSZE NAJŚWIEŻSZE KOLEKCJE 🙂

BARDZO SZYBKIE TERMINY REALIZACJI  !

WSZYSTKIE OUTLETY SĄ NA BIEŻĄCO AKTUALIZOWANE 

Kliknij na :
Ceny/Asortyment 
SPRAWDZ CO JEST DO KUPIENIA
I W JAKIEJ CENIE

 DOSTAWY 2 RAZY TYGODNIOWO OUTLETU RÓZNYCH MAREK :

–  CODZIENNIE DO DYSPOZYCJI NASZYCH KLIENTÓW  POSIADAMY ok. 80 RÓŻNYCH MAREK 1-szego GATUNKU NAJŚWIEŻSZYCH  KOLEKCJI OUTLETÓW i TA  ILOŚĆ BĘDZIE ROSŁA 

 

WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT OUTLETÓW :
Tel 606-174-120

 

 

 

NOWOŚĆ –  COTYGODNIOWE dostawy CREAMU :  DAMSKIEGO i DZIECIĘCEGO, SPORTOWEGO,  :
Wiosna – Lato osobno Jesień-Zima 
– wysyłka gratis już od 1 worka – 25kg

( WSZYSTKIE CREAMY W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY NA MIEJSCU I NA WYSYŁKĘ )

 

NOWA DOSTAWA NIESORTU z ANGLII BOLTON termin rozładunku już – czwartek  01.08.2019r
NOWA DOSTAWA D2D z ANGLII LONDON
termin rozładunku już – czwortek  18.07.2019r
NOWA DOSTAWA D2D z ANGLII PETERBOROUGH termin rozładunku już – wtorek  15.07.2019r
 
( WSZYSTKIE NIESORTY D2D W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY NA MIEJSCU I NA WYSYŁKĘ )

 

 

 

 

INFORMACJE OGÓLNE 

Konsumenci coraz intensywnej zwracają uwagę na markę. Loga są nam wcierane w twarz na każdym kroku: w reklamie w telewizji, w radio, w prasie, na łamach mediów społecznościowych. Często mamy wrażenie, że widzimy ten sam sklep gdziekolwiek byśmy się nie udali, a powiedzenie że „to coś nam zaraz wyskoczy z lodówki’ na stale zapisało się w leksykonie mowy potocznej. Brandy stały się po prostu częścią naszego życia. Jesteśmy pewni, że masz którąś z topowych marek właśnie obok siebie. Chcesz się przekonać? Oto lista 50 czołowych marek 2017 roku według platformy Brand Directory.

 Nike od lat utrzymuje pozycję lidera pomimo silnej konkurencji adidasa i Under Armour. Luksusowa marka Louis Vuitton straciła  trzecią pozycję na rzecz Zary. Najszybciej rozwijającym się brandem jest Marc Jacobs, którego wartość wzrosła o 84% w ciągu roku.

Ranking 50 marek modowych z największym udziałem w rynku światowym:

  1. Nike
  2. H&M
  3. Zara
  4. Louis Vuitton
  5. Adidas
  6. Uniqlo
  7. Hermes
  8. Rolex
  9. Gucci
  10. Cartier
  11. Donna Karan
  12. Victoria’s Secret
  13. Under Armour
  14. Chow Tai Fook
  15. COACH
  16. Tiffany & Co
  17. Burberry
  18. Michael Kors
  19. Prada
  20. The North Face
  21. Christian Dior
  22. Armani
  23. Omega
  24. Polo Ralph Lauren
  25. TAG Hauer

 

Ranking 50 marek modowych z największym udziałem w rynku światowym:

 

26. Pandora

27. Tommy Hilfiger

28. Bulgari

29. GAP

30. Old Navy

31. Boss

32. PUMA

33. Levi’s

34. Calvin Klein

35. Anta

36. Primark

37. Skechers

38. Asics

39. Bershka

40. Swatch

41. Loewe

42. Timberland

43. Converse

44. Ferragamo

45. Bottega Veneta

46. Massimo Dutti

47. Marc Jacobs

48. Fossil

49. Hanes

50. Gildan

Ranking 10 najsilniejszych marek luksusowych:

 

1. Louis Vuitton (w ubiegłym roku 1, wzrost o 2%)

2. Hermes (w ubiegłym roku 2, wzrost o 8%)

3. Gucci (w ubiegłym roku 3, wzrost o 2%)

4. Chanel (w ubiegłym roku 4, spadek o 11%)

5. Hennessy (w ubiegłym roku 6, spadek o 1%)

6. Rolex (w ubiegłym roku 5, spadek o 14%)

7. Moët & Chandon (w ubiegłym roku 8, spadek o 12%)

8. Cartier (w ubiegłym roku 7, spadek o 19%)

9. Fendi (w ubiegłym roku 9, spadek o 8%)

10. Tiffany & Co. (w ubiegłym roku poza rankingiem, wzrost o 6%)

Ranking 10 najsilniejszych marek odzieżowych:

1. Nike (w ubiegłym roku 2, wzrost o 5%)

2. H&M (w ubiegłym roku 1, wzrost o 1%)

3. ZARA (w ubiegłym roku 3, wzrost o 4%)

4. Esprit (w ubiegłym roku 4, spadek o 28%)

5. adidas (w ubiegłym roku 5, spadek o 34%)

6. Ralph Lauren (w ubiegłym roku 6, spadek o 6%)

7. Next (w ubiegłym roku 8, wzrost o 54%)

8. Puma (w ubiegłym roku 7, spadek o 8%)

9. GAP (w ubiegłym roku 9, wzrost o 2%)

10. Levi’s (w ubiegłym roku poza pierwszą dziesiątką, wzrost o 3%)