Diesel

JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANY OUTLETEM TEJ MARKI PROSZĘ KLIKNĄĆ NA PONIŻSZY LINK :
http://www.dortex.pl/odziez-uzywana-powiadomienia-sms/  DOPISAĆ  PRZY NAZWIE FIRMY – NAZWĘ OUTLETU,
KTÓRY PAŃSTWA ZAINTERESOWAŁ   (np. nazwa Państwa firmy – Outlet Vans ), A NASZ PRZEDSTAWICIEL
ZADZWONI DO PAŃSTWA BY PRZEDSTAWIĆ SUPER ATRAKCYJNĄ OFERTĘ !!

 

Diesel Jeśli chodzi o odzież wysokiej jakości,jest jedną z wielu zaufanych marek designerskich, które można znaleźć w szafach męskich i damskich na całym świecie. Diesel zaczął jako firma skoncentrowana na produkcji wysokiej klasy odzieży dla młodszego pokolenia; teraz marka odgrywa ważną rolę w kulturze młodzieżowej na całym świecie.

Diesel został założony w 1978 roku przez Renzo Rosso. Chciał być liderem i stworzyć firmę, która wykorzystała szanse, a także stworzyła sobie niszę w modzie. Zaczął otaczać się utalentowanymi, kreatywnymi ludźmi – innowatorami. Zdecydował się na współpracę z ludźmi, którzy odwracali się od niewolnictwa do trendów i podążali za innymi wielkimi nazwiskami w branży mody. Rosso chciała stworzyć pomysłowe, dynamiczne produkty, które mogłyby być dostępne na całym świecie. Oryginalni projektanci Diesel otrzymali wyjątkową wolność, a ich misją jest stworzenie odzieży idealnej dla osób, które podążają własną, niepowtarzalną ścieżką życiową. Projektanci silników wysokoprężnych mieli również za zadanie projektowanie dla tych, którzy wyrażają swoją indywidualność poprzez ubrania, które noszą.

Diesel klasyfikuje się jako innowacyjny międzynarodowy dom designu, produkując kolekcje od wytrzymałych jeansów po eleganckie, a jednocześnie nowoczesne ubrania i świeże, miejskie akcesoria, w tym biżuterię i zegarki. Firma jest pionierem w zakresie nowych stylów, nowych cięć, nowych tkanin i nowych metod produkcji oraz promuje doskonałą kontrolę jakości; Znakomity produkt jest gwarantowany dzięki tej słynnej nazwie mody. Diesel jest najbardziej znany ze swoich dżinsowych przedmiotów, rywalizując z kilkoma innymi na arenie.

Od założenia firmy Diesel głównym projektantem był Creative Directory Wilbert Das. Poprowadził zespół projektowy, by odwrócił się od dyktatorów innych stylów i przewidywanych prognoz mody konsumenckiej. Pozwolił im pracować sam, wykorzystując własne gusta. Nawet na początku marki Diesel firma postrzegała świat jako „jedyną, pozbawioną granic makro-kulturę”, co odzwierciedlają pracownicy Diesela. Wilbert Das rozstał się z Diesel tylko w 2009 roku.

image_pdfimage_print